+380 44 545-71-04багатоканальний тел./факс
+380 93 426-37-10
+380 67 445-45-98
+380 50 440-01-74
Ваш телефон успішно відправлений.
З вами скоро зв'яжуться.
+7 978 797-58-57
+380 48 700-32-30
+380 35 252-18-35
+380 93 700-20-98
+380 67 88 535 88
+380 642 71-78-73
+380 50 927-20-62
+380 412 48-01-11
+380 50 435-88-68
+7 495 975-98-73
+375 29 103-13-15
+373 022 28-19-66
+7 861 203-40-65

Сервісне обслуговування

Гарантійне сервісне обслуговування фотоелектричних і геліотермальних систем, теплових насосів, традиційних систем теплопостачання

Гарантійне сервісне обслуговування фотоелектричних і геліотермальних систем, теплових насосів, традиційних систем теплопостачанняСервісний відділ нашої компанії виконує як гарантійне та післягарантійне обслуговування побудованих нами систем, так і сервісне обслуговування систем у побудові яких, ми не брали участь. Для підвищення якості нашої роботи ми ведемо каталогізацію всієї інформації про об’єкт (схеми, фото, паспорта обладнання). Наявність власного складу дозволяє в найкоротші терміни вирішити проблему заміни обладнання по гарантії. Швидкість реакції по події до 24 години в робочі дні в стандартному пакеті надання сервісних послуг.

Завдяки ретельному контролю якості на етапі виробництва, а також суворому відбору виробників обладнання, ми домоглися прекрасних показників відмовостійкості комплектуючих. Відсоток комплектуючих з виявленими заводськими дефектами не перевищує 0,5% від усього обсягу поставок! За рахунок цього, співробітники нашого сервісного центру практично не завантажені ремонтами і 80% свого часу витрачають на консультації наших клієнтів.

Порядок сервісного обслуговування клієнтів компанії АТМОСФЕРА:

Сервісний центр компанії АТМОСФЕРА в своїй роботі керується виключно законодавством в області захисту прав споживача, і строго слідує всім законним процедурам. Проте, йдучи на зустріч своїм клієнтам, ми часто спрощуємо багато формальні вимоги законів у бік інтересів клієнта і скорочуємо терміни проведення гарантійних і сервісних ремонтів. Але не дивлячись на спрощення процедур сервісного обслуговування, в нашій компанії діють правила , виконання яких з боку наших клієнтів потрібно обов’язково:

Для приватних клієнтів і власників об'єктів енергетики

Для отримання гарантійного чи сервісного обслуговування по об’єктах на яких встановлені комплектуючі поставляються нашою компанією, Вам необхідно в першу чергу звернутися до організації, що проводила монтаж устаткування або з якою у Вас укладено Договір про сервісне обслуговування Вашого об’єкту. У випадках, коли вам не вдається зв’язатися з зазначеними організаціями, або у вас виникли інші складності з сервісного обслуговування Вашого об’єкту, ми зможемо запропонувати Вам вихід з практично будь сформованої ситуації. Завдяки широкій дилерській мережі на всій території СНД нам доступний практично будь-який регіон.

Для отримання сервісного обслуговування вашого об’єкта, просимо Вас заповнити та надіслати нам Заявку на прийняття об’єкта енергетики на сервісне обслуговування (скачати справа).

Для дилерів і оптових покупців

УВАГА! Без повністю заповненої Рекламації на обладнання, наш сервісний центр не виконує ніяких дій. І датою прийняття обладнання на сервісне обслуговування вважається дата подачі Рекламації (заповнити за посиланням праворуч).

Після отримання заповненої Рекламації, наш сервіс-менеджер зв’яжеться з Вами в найкоротші терміни для узгодження деталей проведення сервісної підтримки.

Як правило, ми ремонтуємо або замінюємо дефектне обладнання менш ніж за 7 днів при виконанні таких умов:

  1. якщо ми отримуємо коректно заповнений Запит з повним детальним описом дефекту, підтверджуючими фотографіями, описом режимів використання обладнання та зазначенням схеми проекту в якому були використані комплектуючі з виявленим заводським дефектом;
  2. у наших інженерів не виникає сумнівів у дотриманні режимів експлуатації, режими експлуатації вказані, заводський дефект однозначно ідентифікований;
  3. немає необхідності проводити додаткове тестування або налаштування обладнання для виявлення дефекту.

* Ми надаємо спеціальні умови сервісного обслуговування для наших сервіс-партнерів. Детальні умови сервісного та гарантійного обслуговування для дилерів і сервіс-партнерів ви можете отримати у вашого менеджера у відділі продажів.